26 april

Blev en liten oväntat bloggpaus i några dagar, men händer inte så mycket i hästväg just nu.. Men imorgon är det Gbg horse show i all fall, antar att några utav er är där imorgon med? :D 
 
Idag hade jag nationella i Svenska B som pågick i 5h jag satt dock "bara" i 4h. Mamma har varit iväg med jobbet igår  till idag så jag har skött hästarna helt själv under tiden. Med andra ord gick jag upp 05.20 idag för att hinna mocka och ge hästarna mat innan jag skulle till bussen. Tyvärr hann jag inte släppa ut dem imorse, men när jag kom hem igen fick de gå ut i hagen. Båda två rullade sig de första dom gjorde, fast de är inget ovanligt haha. Så om någon timma ska jag gå ut och ta in dem igen för att skritta ut en sväng på Brent. 
 
Tog några snabba kort på hästarna när jag släppte ut dem, sedan blev det även några kort på kissen och Pepper.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0