Göteborg horse show shopping

Var ju som sagt på Göteborg horse show på lördagen, tyvärr blev det inte så mycket shopping som jag hoppats på. Jag tyckte inte mässan hade något utbud som tilltalande mig alls, visst fanns det fina saker men inget som föll mig i smaken. Jag hade inga måsten köpt och behövde egentligen inget heller, men jag förväntade mig ändå att hitta massa roliga impulsköp på mässan.
 
Jag vet inte riktigt varför jag inte hittade något, men det kanske är för jag inte behövde något speciellt heller. Jag ville köpa ett schabrak och jag hade spanat in ett på TopHorse-hemsida dock var det inte alls lika fint i verkligheten. Jag förväntade mig även mycket utav TopHorse monter då de skulle ha mycket anna scarpati och Cristina Sport som är märken jag gillar. Men de hade inget schabrak som föll mig i smaken, många utav deras schabrak ihop med huva blev alldeles för mycket tyckte jag (många kanter och passpoaler). Så efter detta blev jag lite besviken över att  det jag trodde var mitt dröm schabrak inte alls var lika fint i verkligheten.. Men hittade sedan ett annat schabrak som fick följa med mig hem lite "bara för att", men det var även fint enligt mig. 
 
Sedan skulle jag även titta på bruna parlanti men den butiken jag köpte mina svarta i för ca två år sedan hade inga bruna med sig. Så det får helt enkelt vänta till falsterbo eller så kanske jag tittar på de bruna från hööks så länge..
 
Mina köp
 
Muskelmjölk
Något som tydligen skulle vara bra för min skadade kropp, alla "kunniga" som kände på min kropp under gbg horse show märkte verkligen att något var fel på mig hehe.. Tyvärr är det ingen än som lyckats hjälpa mig att bli av med skiten..Så nu ville mamma att jag skulle testa det här.
(Minns ej pris eller butik)
 
Grimskaft från börjes.
5 för 100kr
 
Vardags-sockar
15par för 100kr, minns ej butik.
 
HV-polo väska
300kr, minns ej butik men fanns på många ställen.
 
Schabrak - Equifashion
450kr (färgen blir inte riktigt rättvis på bilderna)
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0