Göteborg horse show

Godkväll allihopa! Dagen fram tills nu i princip har jag tillbringat i Scandinavium. Såg på Young riders, gp-ponnyn, gymkana och lite dressyr, resten utav tiden har jag spenderat på mässan. Har mest gått med mamma och Bella idag, träffade nästan inte någon som jag kände om man jämför med tidigare år.. Sedan hade mässan inget att erbjuda mig, blev faktiskt besviken på det. Men såklart blev det lite shopping som jag visar imorgon.

Nu är jag strax i mölnlycke hos min pojkvän. Jag ska bara hem till honom snabbt och byta om innan jag promenerar vidare till ett annat hus där några är samlade för förfest. Senare ikväll åker vi in till stan och befinner oss någonstans (inte bestämt än tror jag).

Jag kommer hem inte allt för sent imorgon igen och då visar jag shoppingen från idag. Så ni får ha det så bra tills vi hörs nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0