Letar häst

Eftersom Brent kommer vara borta under en obestämd tid har jag ingen häst att rida eller tävla på. Därför undrar jag om ni vet någon som vill låna ut sin häst eller som behöver ha sin häst tävlad osv? Jag kommer inte köpa någon ny häst utan vill hellre låna någon under en period. Jag har väll inga speciella krav på ålder osv, men det ska vara en "tävlingshäst" som jag vill låna, är även van vid "problemhästar". 
 
Jag är öppen för alla förslag. Så vet ni någon som vill låna ut sin häst/ha den tävlad kommentera då här, skriv på facebook eller maila [email protected]
 
Kommentarer
Postat av: Jenni

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=715933&inriktning=7&typ

En häst som min kompis har, söker nytt hem akut! Kommer troligen att vara till salu under tiden.

2013-04-30 | 19:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0