Brent 1,05m Kungsbacka 24/2 - film

Här har ni film från gårdagens 1,05m klass, har film från 1,10m med men finns inte så mycket att visa därifrån eftersom jag klantade mig ;) 
 
Klassen nedan är väl ingen runda jag är direkt stolt över, vi fick en del bra språng och några som blev tokiga. Vid hinder nummer sex kom den största missuppfattningen och jag trodde vi skulle landa i hindret, men Brent klarade det ändå på något vis.. Men jag tänker inte ta och gräva ner mig i denna runda, vi kör lite mer "seriöst" och bättre på nästa tävling! 
 
Har ju sagt att jag ska försöka lägga upp film från alla rundor bra som dåliga för att ni ska kunna få se skillnad osv.. Så här har ni film på en mindre bra runda från oss enligt mig (inte missnöjd med Brent!).
Kommentarer
Postat av: Angelica Petersson

Gud vad fin blogg!
Ge mig gärna tips om vad jag kan blogga om! :)
Kram

2013-02-26 | 07:15:09
URL: http://dponnybus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0