Svar på frågor

Grymt tänkt där med utgick-grejjen! Haha, jag skrattade lite med tanke på failen ;) Bra fixat med det ;D 
När jag kollade på resultaten så trodde jag nästan att det hade hänt något med Brent, typ att han var halt, men så var det som tur var inte! 
Lycka till tills nästa tävling! När blir det? :) 
Kram!
Jo nu i efterhand undar jag bara vad jag tänkte med egentligen haha.. Nästa tävling blir i Alingsås den 16/3 vi hoppar då 1m (eller 1,05 minns inte riktigt) och 1,10 i avd.A. Sedan kommer jag befinna mig på troya dagen efter Alingsås (17/3) och hjälpa till på stenungsunds storhästtävlingar där.
 
Anonym Om:
Snyggt, är det ditt favorit-märke?
Har för mig att denna kommentar hörde till ett utav mina inlägg där jag visar något från anna scarpati. I sådana fall är svaret ja, anna scarpati är mitt favoritmärke än så länge på schabrak och jag har ägt 4 olika schabrak från AS tror jag.. Jag tycker även cristina sport gör snygga schabrak och de påmminer om anna scarpati tycker jag. Dock äger jag inget cristina sport har dock ett på önskelistan (dösnyggt). Så än så länge ligger anna scarpati högst upp på listan gällande schabrak. .
 
Mina anna scarpati schabrak, huva och täcke ser ni nedan (dock är täcket i fel färg på bilden)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0