Bloppis - svart utrustning

Här har ni en liten bloppis, har självklart mer som ska säljas täcken osv men de får jag ta en annan dag. Jag har inte bråttom med att sälja sakerna så tänker inte ta emot skambud, men självklart kanske man kan komma fram till något annat än de som står.. Jag har inte hunnit ta egna bilder, men självklart kan jag ordna det snabbt vid intresse! Frakt kan tillkomma, jag kan även lämna sakerna inärheten utav Dingle, Munkedal, Uddevalla och Göteborg.
 
Är du intresserad utav något eller har frågor maila då [email protected] eller skriv till mig på facebook (sara fritzson).
 

 
Magplatta
Info: 130 cm lång. nypris: 789kr. köptes för några månader sedan är i fint skick men har blivit någon repa, annars i fint skick..
Mitt pris: 500kr, kom gärna med bud.
 
Förbygel
Info: Storlek full, vi har gjort något extra hål utöver det som fanns. Endast använd på tävling och träning. Är svart med "bling bling" detaljer. 
Mitt pris: 250kr eller bud. 
 
Dyon träns + tyglar SÅLD
Info: Storlek full och köptes i slutet utav februari. Tyglarna är i gummi. Tränset kan ha någon reva precis vid pannbandet på vänster sida. Nypris: tränset ca 1099kr och tyglarna ca 400kr.
Mitt pris: Tränset: 700kr och Tyglarna 200kr eller bud
 
 
SÅLD 
Info: Guldigt "bling bling" pannband. Köptes i slutet på februari 2012, dock aldrig använt. Fästena är svarta. Storlek full. Nypris: 200kr. 
 
 
Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Just nu har jag en tävling där du kan vinna en bloggdesign till din blogg. Var gärna med, superlätta regler!


http://londonryttaren.se/2013/january/vinn-bloggdesign.html#comment

2013-01-13 | 09:56:38
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: Frida Palm

Hej!
Finns tränset samt pannbandet kvar?

Svar: både och är tyvärr sålt.Mvh Sara

2013-01-25 | 22:46:37
URL: http://fridaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0