Godnatt!

Här ekar det tomt på inlägg från mig idag.. Dagen har gått i ett och jag har inte riktigt hunnit blogga eller haft någon större inspiration.

Kom hem kvart över fem och la mig då direkt i sängen och kollade på ponnyakuten. Kom ut i stallet strax innan halv sju (var tvungen och hjälpa mamma med Facebook innan med, oteknisk som hon är). Mamma gick med ut i stallet och hon grejade med broddhål medans jag fixade vatten, mockade och hela den biten.

Tog ett ganska bra tag för mamma och få broddat Brent eftersom vi inte använt hålen på ett tag. Men strax innan halv åtta begav vi oss ut på en tur. Blev mest skritt och lite trav då jag inte kunde se hur underlaget var överallt, men han var fin de stunderna vi fick jobbat.

Kom in från stallet strax innan nio tiden. Fick broddat av Brent innan jag kunde ge dem nattmaten osv. Nu ligger jag här i sängen och ska sova, så jag får försöka bättra min inspiration till inlägg tills imorgon istället!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0