Martingal

Nu när jag fått sålt min Glen Gordon brösta med martingal så ska jag ta och köpa en lös martingal till min fina brösta med nitar/klinkers. Men jag vet inte om jag ska köpa en martingal med resår eller en med anti-bit platta. Tycker båda är snygga, men skulle nog hellre vilja ha en med resår för den är smidigare och tar inte lika mycket plats på hästen. Dock har jag inte hittat någon butik som säljer en sådan med resår, men tror att Svensk Ridport har dom. Annars får det bli en med platta om jag inte hittar den andra inom kort. 

Vet inte vilken både Obelix och Kiara skulle passat bäst i? Vad tror ni? :)
Kommentarer
Postat av: Vanessa

Hej!

Jag har den med resår och den är riktigt bra! Den är mycket mjukare och den stör inte hästen på samma sätt om bib:en gör. Alla har väl olika åsikter, men enligt mig är resåren ett bra val och jag tkr definitivt att du ska införskaffa en sådan :)
Ha det bra!

2013-01-27 | 21:04:47
Postat av: Anonym

tror 3hästar har med resår :)

2013-01-30 | 11:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0