Paus från skolan i 3v.

Var helt död igår efter att inte sovit mera än tre timmar under natten. Kunde inte somna, och det var så varmt på rummet så jag bara vred på mig hela tiden. Somnade därför redan vid halv sju igår kväll, och vaknade inte förrens sent, men därefter somnade om och sov tills imorse. Det första jag tänkte på när jag vaknade var att jag inte hade bloggat någonting och fick lite ångest över det. Vet inte varför jag blivit så dålig på att blogga :(
 
Hade hoppträning idag och det gick bra. Han hoppade fint och var taggad efter att bara ha blivit skrittad igår. Red faktist ut barbacka igår med honom, otroligt nog! Gick kanon!
Nu har han hoppat bra hela året så han ska få lite hopp-vila under praktiken. En kompis som går i ettan ska få ta hand om han de två veckorna jag inte är här, för hon gillar han så mycket och då kan han likaväl få stå kvar på skolan när Frida ändå kunde tänka sig att ha honom. Och hon är dressyrryttare så han lär vara rätt gött genomriden när jag kommer tillbaka ;)
Ska bo hos Elin (som går i min klass) under praktiken så åker till henne på Söndag. Bodde hos henne förra gången också vi hade praktik, då jag var hos min f.d hopptränare i Frillesås. Kommer tillbaka till skolan igen den 8/2 :) Men veckan därefter är det lov, så ingen skola igen förrens om tre veckor!
Kommentarer
Postat av: Wilma Glans

Vad kostar det tränsen, vart finns det och vad tycker du om det? Det är väldigt fint & undrar hur det är då jag ska köpa nytt träns till kommande D ponny, kram :)

2013-01-26 | 18:49:22
URL: http://wilmaglans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0