Snöstorm ute

Har precis slängt på mig varma kläder och sitter med en kopp varm choklad i soffan hos Elin. Vi kom in från stallet för en stund sedan efter att ha fixat i stallet och ridit ute i snöstormen på två utav hennes hästar. Har aldrig i hela mitt liv ridit när det snöat och blåst så mycket. Trodde ögonen skulle ploppa ur och ögonbrynen falla av, jäkla pissväder. 

Imorgon börjar vi 07:00... vilket innebär uppgång redan innan 6-tiden. Men då slutar vi innan eftermiddagen i alla fall vilket är skönt, för vi får bara jobba 8h/dag. Så vi kommer hem innan det blir mörkt och hinner göra i ordning i stallet och rida i dagsljus. 

Vet inte riktigt vad jag ska blogga om egentligen... Gjorde klart ett inlägg inatt som handlar om barrering utav hästar, som jag ställer in på tidsinställt för imorgon. Men annars ekar det tomt i utkast-korgen :(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0