Tisdag // Nytt i garderoben

Hej allihopa! Jag har kommit hem tidigare idag, ovanligt och komma hem när det fortfarande är ljust ute.. Slutade vid  halv elva idag, dock gick vi på projektarbete lektionen som ej är obligatorisk så slutade vid halv tolv. Jag åkte en sväng till torp köpcentrum med en kompis och spenderade tiden där med henne till strax efter två då vi tog bussen hem (kommer hem strax innan fyra med den bussen).
 
Blev igen större shopping idag men fyra nya saker har flyttat in i min garderob under de senaste dagarna. I lördags kom mamma hem med ett par sockar  som skulle vara varma och en slags "tröja/nattlinne" till mig. Sedan jobbade jag hela helgen som jag nämnde så i Söndags handlade jag ett par skor (billigt). Vi har just nu lagertömning så jag passade på att köpa ett par skor på rean, frågan är dock om jag kommer använda dem.. Och idag blev det ett linne från bik bok. 
 
Idag ska Brent ska vila, ska dock gå en promenad med honom då han stått inne idag. Imorgon är det träning, torsdag rida bort eventuell träningsverk och fredag lite lösgörande inför tävlingen. Vill inte att han ska vila dagen innan träning egentligen, men jag vill inte att han vilar på torsdag eller fredag heller så det får bli idag helt enkelt. Kommer dock att tränsa honom för att kunna testa dyon tränset med remontnosgrimman, har bara ridit med den vanliga nosgrimman hittills. Eftersom det är hoppträning imorgon ska jag rida på remonten så får testa det ikväll så det passar imorgon..
 
 
Kommentarer
Postat av: emma

Vart är skorna i från? :)

Svar: Eurosko på torp köpcentrum (de är dock slut där).

2013-01-30 | 19:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0