Svar på tal..?

Fick en fråga till inlägget jag lade upp precis, frågan var varför jag alltid har på mig samma kläder? Och jag kan inte påstå att jag lever i samma kläder dag ut och dag in. Eftersom jag ändå lagt upp bilder nästan varje dag sedan lördags så ser man klart och tydligt att jag inte haft samma kläder varje dag.

Så frågan om varför jag alltid har samma kläder hela tiden, hur tänkte du där?
Dessa bilder är från förra helgen till och med i förr går. På dessa bilder har jag två par olika Kingsland ridbyxor, ett par Whitaker ridbyxor och ett par från Back2Back, om du nu vet vad det är för märken eftersom du tydligen tycker de ser likadana ut? Jag har även två olika Kingsland tröjor och en Kingsland piké på dessa bilder, om du nu ser skillnad på en tjocktröja och en kortärmad? :)
Kommentarer
Postat av: paulina

Hen är bara väldigt avundsjuk på dej!

2013-06-23 | 00:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0