Tjoho darlings ♥

Hej ♥, förlåt för det blev sådan sen första-inlägget-uppdatering idag. Men jag har samlat på mig lite smått och gott att bjuda er på nu i alla fall, så håll utkik under hela kvällen så ni inte missar allt för mycket :)
 
Hoppas ni alla hade en bra midsommar och haft en bra helg! Jag var på besök i Vaggeryd som sagt i fredags, och jag lyckades ta mig dit trots att det blev lite strul med tåget när jag anlände i Jönköping. Fick inbjudan utav Ellinor (Obelix gamla ägare) att komma till lilla Vaggeryd på tjejmiddag. Hon har nyligen flyttat dit och jobbar hos Emelie von Essen. Så det var jag och de fyra som för tillfället jobbar där som hade det trevligt över en middag, och på kvällen åkte vi vidare till annat folk "däromkring". Allting känns ju typ som Dalarna-någonting när det ligger så "långt" ifrån Göteborg, höhö.

Kom hem mycket senare än tänkt igår för det gick inga direkttåg till Göteborg förrens 17:00 i Jönköping. Så fick ta ett tåg från Vaggeryd 15:15, var framme efter ca 45min i Jönköping och fick sedan vänta till fem. Men gick runt Jnkg-centrum och utforskade för att fördriva tiden. Efter den långa resan hem var jag äntligen hemma 19:45, exakt som jag hade räknat ut ;)
Jag, Elvira och Ellinor
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0