Tävling på Lördag och Måndag

Imorgon åker jag iväg tidigt som hästskötare åt min kompis Elin, vi beger oss då mot Lidköping där hon ska tävla. Vi kommer redan åka halv sex så jag åker nog hemifrån mellan 04.45-05.10 beroende på vem som ska köra mig. Jag har varit hästskötare åt Elin en gång innan när Borås hade sina grand prix tävlingar förra året. Det är även Elins hästar som jag har ridit några gånger när hon ej kunnat, lånade även en c-ponny utav Elin och tävlade för längesedan haha.
 
Men på Måndag är det tävlingsdags för mig och Brent, vi åker då till Billdal och startar 1m och 1,10m (sveland). Även här blir det tidig uppstigning då vi åker ca 05.30 för tävlingen börjar åtta. Ska bli intressant och se hur Brent reagerar i billdals stora och ljusa ridhus, de brukar även ha mycket blommor så han kommer nog ha mycket och titta på. Men vi siktar på två dubbelnollor som vanligt!
 
två bilder från sist jag var hästskötare åt Elin
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0