31 maj

Bloggen blir lidande nu i slutkanten på skolterminen. Har fortfarande arbeten jag behöver jobba upp för att få högre betyg, och tiden läggs mestadels därför på det och inte bloggen. Vårat internet på skolan suger också, och mobilbloggningen blir det heller inte så mycket av. Så då vet ni att jag inte är så lättillgänglig sista tiden nu i skolan.
 
Har även massa bollar i luften just nu, men inget jag tänker gå ut med på bloggen. De flesta vet nog vad det handlar om, och när allting är klart kommer jag berätta om allt.
 
Obelix åkte till min vän Ellinor, som även är hans f.d ägare, i tisdas för hon ska tävla honom till helgen. Om det blir en eller två klasser bestämmer vi på plats, men eftersom hon är för gammal för ponny kommer hon starta avd.B. Vi har ju haft en rätt så rejäl svacka nu under en längre period (men med "okej-resultat" för det mesta) så vi behöver bryta mönstret och Ellinor erbjöd sig att tävla honom. Håller tummarna för att hon kan göra något magiskt och vi får tillbaka vårat flyt som vi haft innan. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0