Resultat från Troya 25/5-2013

L:C A:0/A:0 - 4fel i fas.2
Han kändes fin på framridningen och framhoppningen, lite stark emellanåt men han lyssnade bra på när jag tog tag i honom. Så det kändes bra inför att gå in på banan. Och rundan var egentligen ingen katastrof, fick ett stopp i omhoppningen för att jag vände upp honom för sent mot en oxer. Men han hoppade jättefint och tyckte det var kul, därav blev det lite dragkamp mellan hinderna.
L:B A:0/A:0 - Ute.
Jag tyckte han kändes bra till denna klassen också och hade som mål att först och främst nolla, och eventuellt ta någon sväng innanför. Men så stannade han helt oprovocerat på en oxer i grunden två gånger, så vi blev uteslutna då det var regionalt. Vet inte vad jag gjorde för fel, för vi låg bra första gången och helt perfekt andra gången.
Bilder kommer, och eventuellt film från första klassen!
Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Lägg upp film, det är så roligt att se! <3

2013-05-27 | 18:40:29
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0