Slut för iår

Nu är alla träningar och tävlingar slut för iår för mig och Brent. Sista tävlingen gjorde vi i Alingsås där vi lyckades ta vår första nolla i 1,10, regional dessutom. Och sista träningen gjorde vi nu den helgen som var för Anna där vi också avslutade bra.
 
Jag tycker vi har avslutat årets tävlingar och träningar bra. Känns bra att avsluta när det känns bra samtidigt som det är tråkigt, vill såklart fortsätta rida honom när han är så fin.
 
Nu har vi inget större inplanerat resten utav detta året. Han ska ridas ett tag till då vi ska till en sadelutprovare i början av december, så då är det bra om han fortfarande är igång. Sedan ska han väll eventuellt tillbaka till kiropraktorn en gång till iår. Annars är det väldigt lugnt för vår del, han ska även få en vila från allt framöver.
 
Brent har trots allt varit med om mycket detta året. Allt från att debutera på tävlingsbanorna till att vara med om 3 "olyckor" som kunde gått värre än det gjort.. Så jag tycker min lilla bebeis trots allt förtjänar en vila och få chansen att smälta allt.
 
Tänkte göra ett inlägg med film och bilder från vårat tävlingsår om det nu skulle vara kul och se igen.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0