Debut idag

Är aspirant på stalltjänsten idag, och har fått styra upp allting och så nu under morgonen. Nu har vi rast till 14:30, sedan är det insläpp av hästar, mockning osv. Tycker faktiskt det är kul att få styra och ställa lite hur man vill!
Har funderat mycket på om jag vill jobba i stall när jag går ur skolan. För jag vill jobba med hästar, och hjälpa till med att rida andras hästar. Så det är absolut ett alternativ, att jobba i ett tävlingsstall eller liknande. 
 
Efter jag slutat ska jag iväg på clearround med Champis. Blir debut för hennes del, och hon är bara 5år, så vi ska hoppa 50-60cm hade jag och Annie tänkt. Hoppade henne i fredags och det gick bara bra. Roligt, roligt!
Funderar på vilka färger som passar henne bra, hon är ju gråskimmel fast åt det mörkare hållet... Tips på schabrak-färg? :) 
Kommentarer
Postat av: Hanna

Det orange hade ju varit döööö-snyggt på henne ;)

2012-09-30 | 13:29:33
URL: http://thirtyeight.blo.gg
Postat av: Fanny

Det royalblå scapa schabraket! Skulle kunna döda för det! :D

2012-09-30 | 13:48:42
Postat av: Sandra

Det blåa scapa!!! :D

2012-09-30 | 14:42:07
URL: http://svanholts.blogg.se
Postat av: Anonym

Ha dom ljusblåa stövlarna :)

2012-09-30 | 14:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0