Lördag

Godmorgon allihopa! Idag är det jobb melln 11-18 som står på schemat, så som en liten stund ska jag bege mig mot bussen. Har varit ute i stallet och fodrat hästarna, släppt ut dem och mockat så det är bara vatten och sopa lite som är kvar ikväll. 
 
Jag orkade inte starta datorn igår så tyvärr kom det aldrig upp några bilder, men ska se om jag kanske hinner göra några tidsinställda nu..Annars får jag fixa det när jag kommer hem igen. Jag känner på mig att jag kommer vara "död" ikväll.. Jag kom i säng väldigt sent inatt då jag hatar att sova själv i huset (ingen annan hemma), sedan ringer även min pojkvän mitt i natten då det hade hänt lite saker på deras utgång.. Fattar verkligen inte hur vissa folk tänker, men saker och ting kunde gått mycket värre än vad det gjorde så tur hade dem..
 
Nu måste jag springa och fixa klart det sista innan farmor kommer och hämtar mig för att köra mig till bussen. Här på landet finns det inte några busshållplatser nära direkt.. Hörs senare!
 
Smakprov från igår
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad snygg han var i det tränset, passade riktigt bra på honom :)

2013-07-27 | 15:21:31
URL: http://thirtyeight.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0