Im also alive

Hej bloggen! Jag lever, till och med Bella skickade ett sms förut och frågade om jag levde haha ;) Förutom en jäkla jobbig förkylning mår jag bra.Jag har bara mycket i skolan just nu därav den dåliga uppdateringen. När det lugnat ner sig lite igen kommer jag tillbaka och uppdaterar. Idag tränade jag och Brent så film från träningen kommer upp när jag hinner fixa iordning detta. 
 
Kommande dagarna:
Torsdag: Prov hinduism & buddhism,åker kanske till Göteborg och då blir det utgång!
Fredag: Inläming Svenska, åker hem från Göteborg om jag åkte dit, rida Brent osv..
Lördag: Åker till Lidköping som hästskötare åt en kompis, rider Brent när jag kommer hem och sedan påskfirande hos oss med massa folk.
Söndag: Jobbar 11-18.15, rida Brent efter jobbet + putsa och packa allt inför tävling.
Måndag: Tävling i Billdal åker redan 05.30 hemmifrån, blir nog lång dag då det är mycket starter.
Tisdag: Tandläkaren
 
Så här ser mina närmsta dagar ut och utöver det som står finns det andra skolarbeten som jag måste jobba i kapp med + projektarbete, pojkvän, Brent osv.. Därför kommer jag vara frånvarande ett litet tag till, men försöker slänga in något inlägg här så fort som jag kan. Tänker på bloggen hela tiden, men just nu måste jag försöka prioritera skolan lite hur tråkigt det än är..
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0