Det är dags att säga farväl ..

Efter många om och men jag har bestämt mig för att sälja dom ..

- Ni har varit i min ägo ett tag nu, och den dag ni kom till mig var jag överlycklig. Jag hade kollat på er ett flertal gånger innan, och då när ni väl blev mina så svor jag på att aldrig sälja er (I alla fall inom den närmsta tiden).
Men jag har insett det nu, att ni inte passar mig. Inte ett dugg egentligen. Förstår inte vad jag såg i er från början .. Men det var väl glansen som jag stirrade mig blind på?

Fast jag får ändå ta och säga det, Det är med sorg i hjärtat som jag säljer er.
Jag hoppas ni kommer till en annan ryttare som kan älska er lika mycket som jag gjorde i början av våran tid. För nu på sistone har ni bara fått mig ur obalans ..
Tyvärr!

Tack för våran tid tillsammans, genom vått och torrt!
Kommer tänka på er ibland, men jag vet att vi aldrig kommer ses igen. Kommer ändå snart att ersätta er med några andra som står mig kärare om hjärtat 


Farväl mina kära - Pioneer Crocodile :(

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jisses.. trodde ju fört du skulle sälja ponnysarna, haha..



Har du kvar stövlarna? :) Isf hur är dom i storleken mot Tretorn?



Kram!

2011-12-29 | 19:13:28
URL: http://hslp.blogg.se/
Postat av: PATRICIA

Hej!

Nu har jag bloggdesign-tävling på bloggen. Eftersom det var så populärt senast så kör vi igen. Vinnaren kommer få en egen design gjort av mig där du får vara med och bestämma allt. Gå in på min blogg och anmäl dig. Lycka till!! :D



/ Patricia & Celine

www.ponnynceline.blogg.se

2011-12-29 | 23:13:43
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha, du lurade mig till en början :p

2011-12-30 | 01:24:01
URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Postat av: Tilde P

Åå jag vart nästan rädd att du skulle sälja Wilma & Kiara!!!!!

2011-12-30 | 09:34:25
Postat av: Olivia

HAHAHAHAHHAHAHAH där skrämde du mig ;) Jag bara oj det var snabbt bestämt

2011-12-30 | 11:02:52
URL: http://everythinghorzes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0