Godnatt♥

Ska försöka lägga mig snart så jag inte sover bort hela dagen imorgon.( klockan är efter 24:00 så blir idag, men känns konstigt att skriva haha.)

Idag blir det nog inte mycket uppdatering mitt på dagen från min sida. Då vi troligtvis åker till hammarö på onsdag (beror lite på hovslagaren) måste jag börja packa,putsa,tvätta med andra ord fixa allt inför tävlingen . Måste även packa lite saker för Frankie som kommer vara hos min dressyrtränare. Men ska i alla fall ta med kameran ut och försöka ta en del kort i allt packande.

Så godnatt allihopa och kommentera nu massor det är alltid lika trevligt. =)♥
- behövs även bara ett "ja" till för att vi ska fixa en fototävling. (inlägget hittar du längre ner)


kommer få inviga min boxgardin för första gången i helgen också.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Är det inte kämpigt med förhållande när hästarna och tävlingar tar upp så mycket tid? Och att du bor i uddevalla och han i göteborg är ju inte nära heller. Beundrar att du tar dig tid för det!! Ha en bra dag och riktigt bra blogg har ni!

2011-07-27 | 12:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0