Resultat 29/7 - Kiara

Resultat från Ale-Jennylund.

L:B A:0/A:0 - Ute.
Hon var så jäkla fin på framhoppningen. Och det började bra inne på banan. Men vi fick stopp på utsprånget i kombinationen, 5B, sen när jag red på det igen stannade hon på insprånget, 5A, istället.
Så därmed blev vi uteslutna pga två olydnader.

Men det är det här med kombination på tävling! Jag vet, och Kiara vet, att hon inte räcker till i en kombination på tävling för avstånden är alldeles för långt för henne. Därför vill hon helst inte hoppa det.
Delvis har jag det i huvudet också att hon inte vill hoppa, så det kan också vara problemet.

Det är bara att försöka nästa gång igen. Och faktist så är jag inte så missnöjd över resultatet som jag vanligtvis kanske skulle varit. Jag tycker det första gick bra, så det ska jag inte se bort från.

Nästa tävling med Kiara är i Bollebygd den 13/8, och där är jag anmäld till L:D+5 och L:C :)

Måste dessutom gratta Sara för sitt fina resultat idag!
(Kul att det går bra för någon av oss i alla fall, haha!)

Sara och Chapella får stå för bilden i detta inlägg! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur går det med filmen från varberg, och kommer det nån film från idag? :)

2011-07-29 | 23:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0