Svar på kommentarer :)

emma om Tävling imorgon:
Ser att Chapella är efter Chapman, är det Ludger Beerbaums fina hingst som han red på Global Champions Tour idag? Lite roligt i sådana fall eftersom jag satt och tyckte att han var döläcker och hade gärna velat ha en avkomma efter han!

Svar: Nej det är inte Ludgers hingst som hon är efter, Chapellas pappa Chapman var en framgångsrik dressyrhäst och är även död nu.

Visst är Chapella lite lik honom? :)


emma fors / forzi.blogg.se om Snyggt ekipage dom där!:
kan ni inte skriva lite information om era hästar på bloggen? eller ha det här på sidan till vänster i menyn? :)!

Svar: Jag har faktiskt tänkt skriva ett sådant inlägg det har bara inte blivit av än men det kommer. :)


emma fors / forzi.blogg.se om Bilder Chapella 26/6:
veredus skydd? ;) är det ett tolgaträns du har ? :)

Svar: Nu ska jag skämmas lite och erkänna att jag aldrig har hört ordet tolgaträns, så jag vet faktiskt inte vad det är haha (A). Men tränset är i alla fall lite utskuret vid öronen/nacken och kommer från hööks.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0