Hoppträningen

Så nu har v kommit hem för ca en timma sedan blev ganska sent idag men de är ju en bit och köra in till Uddevalla med.

Träningen gick ganska bra, kanske inte till en början men i slutet enligt mig.
I början va det mycket lydnad hoppade ett kryss sedan ska man sakta av till trav och trava över kavalettin där fick vi problem eftersom hon inte lyssnade på mig där öppe men till slut funkade det med.
Fick sedan rida de mesta linjerna med ett extra gallopsprång så hon skulle lyssna.
Sedan i slutet höjde tränaren upp och så hoppade vi en "bana" där kunde vi bara rulla på som vanligt då gör de inget om hon är starkt och då gick det riktigt bra tycker jag.
 Avslutade sedan med ett räcke på 1,30 :)

Lite bilder innan vi åkte

Stökig Sadelkammare





innan hästarna kom in





Innan träningen


både jag och chapella körde på färgena röd,vit,blå och svart idag. (förutom grimman)





Kommentarer
Postat av: olivia

Hej bara en fråga (=

är det lag på att man måste ha lädergrimma i transport / buss ,själv har jag det inte ..

Älskar bloggen "Sassaa och Bellaa" ( haha ;p )

2011-03-31 | 16:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0