Biljetter m.m

Alla vi som gått vidare till globen igenom stockholm trophy har fått biljetter till fredagen mellan 15:00-17:30. Så om jag inte går vidare till finalen på fredagen får vi ändå vara där och titta på lite shower.
.
Tror även vi fick vara i globen hela torsdagen och kolla på alla genrep m.m.
.
Alla de shower mellan 15:00-17:30 är något jag vill se, speciellt barbacka höjdhoppning. Sedan blir det kul och kolla på Agriahoppet och stockholm trophy (om jag nu inte gått vidare, men ni får hålla tummarna för mig och Chapella så kanske vi tar oss vidare;). Det som intresserar mig minst är faktiskt islandshästarna.
.
Ska bli super kul och en riktig upplevelse i vilket fall!
Kommentarer
Postat av: Julia

Spännande :)

2011-11-22 | 11:04:25
URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hur kom det sig att du fick tävla i Globen ?:) kavlade du in ?)

2011-11-22 | 13:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0