Hoppat julhinder

Idag skulle det egentligen blivit dressyrträning, men min tränare har gått och blivit sjuk.
.
Vi åkte ändå till ridhuset och byggde upp en oxer och ett räcke som vi pyntade med julpapper,glitter, paket osv.
Det var inte meningen att hoppa mycket eller högt och det gjorde jag inte heller, utan vi ville bara att hon skulle få se lite sådana här hinder inför globen.
.
Hon hoppade fint och luftigt, hon stannade några gånger på oxern i början den var väldigt läskig. Men så fort vi hoppade den en gång hoppade hon den sedan utan problem. Chapella var oerhört stark idag och lyssnade inte mycket på mig, hade även svårt att få ut henne och hon svängde innan mig. Men hoppade fint gjorde hon.
.
Kommentarer
Postat av: Julia

Kul!

2011-11-22 | 11:02:40
URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Postat av: amanda

Åh, vet du någon webshop som säljer babypelham? Har letat öööööverallt men hittar inget! :(

2011-11-23 | 13:33:09
URL: http://stallkompisaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0