Hoppträning

Hopptränade med Wilma igår, för våran tränare på skolan.
Jag red katastrof och lade henne nära på de flesta räcken, och det var inget "go" i hennes steg.
Tror hon var lite trött, så jag vågade inte sätta avståndspunkten lite längre än normalt. Är rädd att hon inte hinner med sig själv och panikkastar sig när hon inte har "tigern i sig".

Men alla fel som jag gjorde igår blev jag inte tillsagd om. Tränaren rättade mig aldrig, utan jag fick göra det själv och ta om det jag tyckte blev fel. Det ända jag får höra är "Bra, bra, bra".
Jag får inte ut någonting av hoppträningarna på skolan, jag själv ska sätta punkter på det jag själv gör fel. Jag får återgärda mina fel utan några instruktioner, och så ska det inte vara. Då kan jag lika gärna hoppa själv utan en tränare känner jag.



Kommentarer
Postat av: Camilla- Tävla om trimmer!

SISTA CHANSEN!

Vinn en smidig trimmer!

http://camillahastskotare.blogg.se/2011/october/tavla-om-minitrimmer-ifran-equalityline.html

2011-11-30 | 15:56:31
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0