Svårt med uppdatering

Har så svårt att uppdatera när jag är på skolan, delvis för att tiden inte räcker åt riktigt och jag kan inte skriva på min bärbara data. Råkar hela tiden sätta fingrarna på musplattan och toucha den så jag antingen råkar markera all text och radera eller börjar skriva mitt i texten.
Har heller inga bilder på denna datan, utan dom är på mina andra datorer där hemma. De ända bilderna som jag använder under de dagar jag är på skolan är de bilderna som finns i blogg-arkivet.

Så ni får ha överseende med att mina inlägg kan vara felstavade eller ha andra skönhetsfel.
Försöker så gott det går! Och jag tänker så det knakar om vad jag ska ge er för inlägg. Hade det varit kul att få lite bilder från skolan kanske?



Kommentarer
Postat av: isabelle

ge oss bilder från skolan! :D

2011-11-22 | 22:25:58
Postat av: Julia

Vad går du för skola?

2011-11-23 | 00:44:43
URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja det vill vi gärna se :D

2011-11-23 | 07:23:19
URL: http://ponnyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0