Svar på era frågor :)

frida om Till salu - vid rätt pris!:
hur gör du med kiara när du är på höglanda ? :)
Hon blir riden av min syster, eller så vilar hon.
Skulle någon vara intresserad av att vara medryttare på henne så är det bara att höra av sig!

Anonym om Till salu - vid rätt pris!:
vad är det för storlek på stövlarna?
pris?
Det är strl 40, men dom är egentligen för stora för mig så jag har i två par sulor just nu så dom är som strl 38.
Priset tar vi via mejl om du är intresserad.

Minna om Inför Änglahoppet:
...Btw är du typ steeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen rik ? att ha den dära wallenstam bussen kan ju inte vara så billigt för den måste ju kosta typ 15 mille me släp ja såg den på omtorvägen men släp och allt´och den är ju helt fansatkikt! Stenrik måste man vara för att ha den ära sakern på gården!!! just det , ska ni inte ta bort "wallenstam" loggan och sätta dit villman ? just det en sakt ill ,hehe när sålde wallenstam den och varför dom har a haft den ett tag bara :D
/Minna tackasam fr svar :
Både jag och Sara skrattade lite lagomt åt detta, hehe .. Det är ju så att det inte är jag/familjen som är rik, utan vi bor granne med Wallenstam. Det är alltså hennes egna hästbuss som står i bakrunden på vissa bilder jag lägger upp på bloggen.
Hade dock inte varit fel om man ägde denna buss+släp själv ;)


Josefin om Till salu - vid rätt pris!:
Är det nåt speciellt nytt du ska köpa??
Nja, egentligen inte. Har beställt en tröja precis, och ett par Tretorn Falsterbo är ganska lockande ..
Kommentarer
Postat av: Hannah & Moah

Hej Isabella !

Vi undrar om du har lust att göra en design till oss ? :)

2011-10-31 | 20:14:58
URL: http://teamstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0