Photoshoot

Wilma kändes kanoners idag. Drog inget trots att kedjan inte var lika spänd som den brukar. Dock så blir hon mycket piggare när det gäller hoppningen, då brukar kedjan spännas ett snäpp till så att jag kan ta till mina förhållningar.

Började med att jobba henne framåt i traven och fortsatte sedan i galoppen.
Sen när hon var igång red jag på en åtta och försökte få igenom galoppombyten, vilket funkade 9/10 gånger från högervarvet och 6/10 gånger från vänster.
Men det är bättre än förr i alla fall!

Här får ni bilder också som 'lovat'.
Ser lite tokigt ut på några bilder när jag gör galoppombyten, så då vet ni! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ju lösare man spänner kedjan på både bett och hack, ju skarpare blir det så det tycker jag inte alls är konstigt :)

MEN- vad är det för nåt i mitten av paddocken som du rider framför, marken ser konstig ut och det står hinderstöd (?) som om dom har byggt en gång i mitten? ;s

2011-09-16 | 20:37:24
Postat av: olivia

Hej,För det första vilken storlek har du på boots på dina ponnys? kommentera gärna svaret i min blogg ;)



och kan du göra en stilren ljusblå outfit med ett ljusblått hansbo schabrak till mig och Lola? :D

2011-09-16 | 22:04:38
URL: http://everythinghorzes.blogg.se/
Postat av: Agnes

Som denna: http://www.google.se/imgres?q=kingsland+kavaj&um=1&hl=sv&sa=N&tbm=isch&tbnid=JuKwrHzldzickM:&imgrefurl=http://elviraochklara.blogg.se/2011/march/outfits-imorgon.html&docid=zN9TV31jdr2VVM&w=375&h=480&ei=AL9zTuf0LIKJ4gSm-dmEDQ&zoom=1&biw=1311&bih=533&iact=rc&dur=0&page=2&tbnh=151&tbnw=118&start=14&ndsp=16&ved=1t:429,r:2,s:14&tx=66&ty=75



oj lång länk? haha. men den e iaf inte avtagbar krage och lite mörkblåare en den royalblåa :D

2011-09-16 | 23:34:20
URL: http://aagneshansson.blogg.se/
Postat av: Ingela

Ang marken som ser konstigt ut vet vi inte riktigt vad du menar med det, men hinderstöden är för att man delar av paddocken med hinderstöd och rep, vips så blir paddocken i 2 delar :)

2011-09-17 | 22:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0