Lunch break for me

Nu sitter jag här på min lunchrast och planerar att göra lite Outfits till er som frågat om det!
Tror jag har 6st kvar att göra nu för tillfället, men jag tror säkert det ploppar in någon Outfit-kommentar snart igen .. ;) Jättekul tycker jag!

Igår blev det bara uteritter med hästarna på praktiken.
Men idag ska jag rida igenom D.T i manegen, och Lara ska jag bara skritta och trava lite eftersom hon är under igångsättning.

Min gula ponny fick komma ut i skogen igår och springa av sig lite.
Och Wilma försökte jag jobba i låg form i manegen, men hon började tjafsa så jag red ut på en liten slinga näst intill manegen istället och galopperade fram och tillbaka några gånger. Vilket gick mycket bättre när hon fick sträcka ut på sig!

Idag har jag planerat in så att Wilma ska få gå ett riktigt dressyrpass, med en riktig dressyrtant som kommer hem till mig!
Kiara får hänga på ner till manegen, dock med mig som pilot =)



Kommentarer
Postat av: isabella ljunggren

kan du göra en outfit till mig? :D

jag har en liten storhäst som heter viktor! han är skimmel :) jag har en svart jw-hjälm och svarta stövlar. spelar ingen roll vad det är för prisklass!

2011-09-29 | 13:33:25
Postat av: victoria

hur kom det till att ni (isabella och sara) bestämde att ha bloggen tillsammans;)

P.S. Älskar den <33 finns ingen bättre blogg :)

2011-09-29 | 18:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0