Säljes

Har nu snart sorterat klart min garderob om vad som ska slängas och vad som ska sparas. Har inte kollat igenom bland tröjorna riktigt än, men här nedan är en del utav de som jag inte ska behålla. Tänkte därför slänga upp ett bloppis inlägg här och se om det finns någon som skulle vilja ha något klädesplagg. 
 
De mesta utav kläderna är knappt använda och har hängt i garderoben i flera år. Jag är väldigt dålig på kläder så jag köper ofta och använder det sedan sällan, men har blivit bättre på att köpa rätt nu haha. Om du skulle vara intresserad utav något eller ha några frågor maila då [email protected]
 
Sportlinne vit - XS
Inbyggd "sportbh", tryck längst med ena sidan.
 
Sportlinne rosa - xs
Inbyggd "sportbh", tryck längst med ena sidan.
 
T-shirt - S
"genomskinlig"
 
Linne - XS
 
Linne/"klänning" - XS
 
Linne - XS
 
Linne - XS
 
T-shirt - S
 
Linne/"klänning" - S
aldrig använd
 
Klänning - XS
 
Klänning - xs
aldrig använd, lösa axelband
 
Klänning - XS
 
Shorts - 34
aldrig använda, prislapp kvar
 
Shorts - 32
 
Byxor - 34


 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0