Dör lite .. ♥

Tror jag smälter och dör samtidigt, vilket skulle vara väldigt sorgligt tycker jag ..
- Men hur fina är inte dessa nya ridbyxor från John Whitaker?! ♥

Dessa ridbyxor kommer finnas på mässan under Göteborg Horse Show så jag ska definitivt prova dom på bums! Men jag antar att de är likadana i storleken som de andra JW-ridbyxorna är? Så då borde dessa också sitta kanoners :D
Men ska jag köpa ett par nya vita? Tror faktist inte det .. men drömma kan jag göra!

Modellen med flagga -


Modellen med Whitakeremblem -


Vilken modell tycker ni var snyggast?
Jag själv gillar mest de paret med flagga!

Kommentarer
Postat av: Linda

Dom med emblemet:)

2012-01-28 | 21:11:05
URL: http://taidischance.blogg.se/
Postat av: Tilde P

Dom med flagga : )

2012-01-28 | 22:37:18
Postat av: Hanna

flaggbyxorna - MUMS! :D

2012-01-28 | 23:38:09
URL: http://thirtyeight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0