Mina kingsland saker

Någon som ville att jag skulle lägga ut bilder på alla mina Kingsland saker, så här kommer det:D. Tror inte jag glömmt något.

KL sockar. - Har tre par utav de svarta, 9 eller 6 par av de blå och sedan har jag två andra par i en annan modell (hittade dem inte så de kom ej med på bild).

.
KL skjorta kortärmad


.
KL skjorta långärmad

.
KL tröja
.
KL fleccetröja

.
KL vita ridbyxor

.
KL mjukisbyxor
.
KL väst

.
KL jacka

.
KL jacka

.
KL mössa

.
KL schabrak - används ej, till salu!
.
KL regntäcke

.
KL täcke x2

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin blogg! :)

2012-01-21 | 21:31:09
URL: http://franvalptillvuxensmatte.blogg.se/
Postat av: Amanda

snyggt! :)

2012-01-21 | 22:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0