Fälttävlansdressyren i London

Är inget större fan av att kolla på dressyrtävlingar. Är så långtråkigt, för det mesta. Har kollat på några ekipage nu, men mera orkar jag inte. Haha! Har på liven i bakrunden medans jag kikar runt på övriga saker på datan, och just nu när bloggar. Ska i alla fall kolla på svenskarna när dom rider, även om jag inte är någon höjdare på att reflektera dressyrritter.

Linda Algotsson startar - 12.28 svensk tid
Ludvig Svennerstål startar - 15.38 svensk tid

Vädret blev lika dåligt idag som jag hade trott. Spöregnar för fulla muggar, men ska ändå ta och rida ut på Kiara om några timmar. Har inte ridit henne sedan tävlingen, vilket är ett par dagar sedan. Men hon har blivit riden av en utav medryttarna några dagar, så hon har hållt igång som vanligt. Bara det att jag vart och ridit andra hästar och haft fullt upp med höet...
Har dock sådan träningsvärk efter att ha burit massa balar, så tar bara en skrittur ut i skogen barbacka en liten stund sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0