Behöver eran åsikt!

Sedan min första start denna tävlingstermin har jag börjat med att sätta upp håret och ha det innanför hjälmen. Men det har hänt två-tre gånger i år att jag haft det utsläppt ändå, för jag kan inte bestämma mig för vilket som är snyggast. 

Jag tycker det är skitsnyggt att ha det innanför för det ser så stilrent ut! Fast samtidigt är det fint när man har håret hängandes längst ryggen. Eller?

Kan ni inte dela med er om eran åsikt om vilket ni tycker är snyggast? :)

Varför kom jag på ideen att ha håret instoppat i hjälmen egentligen?! Det har slutat med att jag har beslutsångest varje tävling om hur jag ska ha håret.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggast Utanför hjälmen, så som på bilden.

Tycker jag i alla fall :)

2012-05-30 | 09:22:28
URL: http://beccagumze.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det känns som att det är mer du med håret utanför :)

2012-05-30 | 13:46:42
Postat av: Anonym

Jag tycker att det är snyggast att ha håret innanför hjälmen. För det ser så rent och snyggt ut då :)

2012-05-30 | 15:33:42
Postat av: Anonym

jag tycker du ska ha håret innanför hjälmen för det var snyggast, :)

2012-05-30 | 19:14:03
Postat av: Tilde

På deej var båda delarna snyggt men jag är nog mer för att ha håret i en tofs som hänger längsryggen;)!!

2012-05-30 | 21:02:09
Postat av: Sofie karlsson

Jag tycker det är snyggt när man har en fläta i håret, det är ju extra fint när man har så långt hår som du också :))

2012-05-30 | 22:20:50
URL: http://soofiekaarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0