Rygg bilder

Hej allihopa! Idag är jag som sagt ledig då båda lektionerna blivit inställda. Gick upp strax innan nio käkade och pluggade fram till halv 11. Då begav jag mig ut i stallet för att rida Brent, sedan släppa ut dem och sedan mockade jag, fyllde på vatten och sopade. 
 
Innan jag sadlade Brent passade jag på att ta några kropp/rygg bilder på Brent. Vi ska till en sadelutrpovare nästa vecka och vi skulle skicka några bilder om vi kunde. Så jag passade på förut när det var ljust, annars är det alltid mörkt när jag kommer hem. Trodde det skulle bli svårt och få Brent att stå stilla, men katten och hunden var ute och härjade så Brent kollade på dem för fullt och stod då stilla.
 
Nu är det dags att fortsätta med pluggningen och om någon timma börja göra mig iordning/packa. Åker till Göteborg i eftermiddag till min pojkvän, vet ej hur uppdateringen kommer bli imorgon. Planerna för imorgon är kalas hos pojkvän och sedan blir det kanske utgång. Dock ska vi upp tididgt på söndag för att köa utanför bion haha.
 
bilder från förut
Kommentarer
Postat av: paulina

Så fin är han !:)

2012-11-30 | 20:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0