Present till ponnyn!

Haft en mysig förmiddag med min vän Elin som bor här i Landvetter. Hade inte träffats på ett tag, så åkte hem till henne igår kväll och hade filmtajm, Paranormal Activity + glass ♥ Och morgonen inleddes med frukost/lunch på Ikeas restaurang i Kållered. Därefter blev det spontanshopping på Hööks :)

Köpte en öronhuva till Obelix, fast Kiara får ju såklart också låna den om hon skulle vilja. Men den är till min pojk, för han har inte blivit så bortskämd under tiden jag haft honom. Och han vill gärna ha huva när han tävlar, eftersom han är lite känslig och då är det bra om lite ljud kan dämpas bort. Det största problemet på framridningar är att folk smackar åt sina hästar och då tror Obelix att det är jag som smackar på honom när han redan går som tåget. Stackarn. 
Och efter smakråd från vänner så blev det en svart huva, och inte en brun.

Kostar bara 99kr på Hööks! Får hoppas den håller bara...
Kommentarer
Postat av: Wilma Glans

Grattis på namnsdagen Isabella !:D

Svar: Tack Wilma! :D

2012-10-30 | 16:54:53
URL: http://wilmaaglans.blogg.se/
Postat av: Hanna

har en i marinblått, storlekarna är himla konstiga bara, annars är dom snygga!

Svar: Jag tog en strl Full, har dock inte provat den ännu..

2012-10-30 | 18:17:48
URL: http://thirtyeight.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0