Seriöst..

.. Hur ska jag kunna välja två schabrak tills imorgon? ;) 
 
Sanna tyckte jag skulle ha det blå anna scarpatit med rosa och vit kant och det blå antares schabraket. Dock tyckte jag att dem är för lika att ha på samma tävling och då valde hon det röda anna scarpatit istället för antares.. Som vanligt har jag stor beslutsångest, men kommer nog lyssna på Sannas förslag i slutändan.. :)
 
 
anna scarpati, equifashion, equifashion och folksam
 
equifashion, anna scarpati, anna scarpati och antares
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag röstar på de bruna och de gröna equifashion - snyggt!

Svar: Det är två utav mina favoriter just nu med! Dock hade jag dem förra tävlingen, så försöker variera lite hehe ;D

2013-08-03 | 17:15:30
URL: http://thirtyeight.blo.gg
Postat av: Jenni

De vita vore kul att se dig använda:) !!

2013-08-03 | 17:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0