Tävling imorgon

Jag har haft så fullt upp så jag har inte hunnit skriva om tävlingen som är imorgon..
 
Imorgon beger vi oss i vilket fall till Grästorp för att starta en lokal tävling med Brent. Just nu är jag anmäld 95cm och 1m. Egentligen vill jag ändra till 1,10m istället för 95cm då det känns väldigt lågt, men som sagt har vi knappt tävlat iår och mamma vill hem så tidigt som möjligt då vi ska på kalas.. Så vi får se hur det blir med klasserna men jag skulle egentligen vilja hoppa 1m och 1,10m.
 
Jag tror jag har varit på grästorps anläggning en gång för väldigt många år sedan. Tror jag kan ha startat en kompis b-ponny där för väldigt länge sedan haha. Så jag kan inte påstå att jag kommer ihåg hur anläggningen ser ut, bara lite suddigt minns jag. Så om paddocken är liten och det är mycket tittiga hinder är det ju bra att Brent får starta lite lägre klasser. Sedan har Brent varit så jäkla stark det senaste så vi får se hur han är imorgon. Finns mycket inom markarbetet och lydnad som vi måste träna på kan man verkligen säga, Då Brent tycker att man inte behöver lyssna på piloten där uppe på ;) 
 
95cm - startnummer 17 av 22
1m - startnummer 29 av 41
 
 
Kommentarer
Postat av: Linnéa & Arwen

Lycka till! :D

2013-08-03 | 19:20:05
URL: http://arwens.blogg.se/
Postat av: Anna

Var på plats när du tävlade eftersom jag tävlade själv i samma klasser.
Vad tråkigt att det inte gick så bra för dig och jag önskar dig bättre lycka nästa gång.

2013-08-04 | 15:34:07
Postat av: Emelie

Jo men det stämmer, du hoppade Simbergs Sue och jag var med som hästskötare, haha :)
Jag såg en utav era klasser igår och det är ju alltid tråkigt att komma in på banan och inte ha hästen med sig riktigt. Förhoppningsvis släpper det snart :)

2013-08-05 | 11:01:11
URL: http://mlishastblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0