Torsdag

Godkväll allihopa! Jag sitter just nu på jobbet och har min sista rast för dagen, ikväll slutar jag 20.15. Vårt internet har ju krånglat lite vilket jag nämnt tidigare, därför bloggade jag inte igår + att jag var slut efter sjukhusbesöket.. Men ikväll ska jag nog kunna blogga som vanligt då mamma hämtar en ny sak till vårt fiber (internet).
 
Igår åkte vi till ridhuset med Brent och hoppade lite tittiga hinder. Kan ju säga att han bara tuta och körde på i full fart haha :) Någon bild och en liten film kommer nog ikväll om internet funkar det vill säga. Annars är det tävling på söndag som gäller och det kan hända att Bella även åker med :)
 
Hörs senare ikväll :)
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0