Vad har hänt...

Känns oerhört tråkigt att logga in på bloggen nu för tiden... Vi har inte bloggat lika bra som vi gjort innan, men vi har inte heller alltid haft flera inlägg per dag. Även om vi bloggat varje dag och publicerat flera än ett inlägg om dagen under den senaste tiden så är statistiken hälften så bra som den var i somras/höstas. Det är svintråkigt verkligen, vet inte vad som gick snett eller när det började gå utför? :(

Kan ni berätta vad det är som förändrats på bloggen? Så vi kan försöka bli bättre på det vi gör och försöka komma tillbaka till det vi hade. 
Kommentarer
Postat av: emelie

hade vart jätte roligt att få se hur ni har de i era stall, kanske i en film?
svara järna i ett inlägg ;)
kolla min blogg om nån dag så ser ni ett inlägg om några ni känner igen..

2013-01-30 | 17:49:53
URL: http://emeliegranqvis.blogg.se
Postat av: Filippa

Jag älskar att följa eran blogg, Jätte svårt att komma på vad man ska blogga om. Särskilt när läsarna inte vill kommentera vad liksom haha. Men man kan ju också se positivt läsarna (som jag) tycker inte att ni behöver ändra något & att ni skriver grymt! Roliga inlägg, och det är det som gör att man klickar in här minst tre gånger per dag. Jag tycker det är jätte svårt att komma på vad ni ska blogga om, men man får typ sitta någon gång och bara komma på massa saker man kan göra. Tävlingsoutfits? Hur lägger ni upp träning innan tävling? aa, lite sånt. Kanske bara lägga in en video eller en bild. :) Ni är duktiga och jag tror säkert att om ni verkligen tänker till så kommer ni bomba bloggen med inlägg! ;) Vill verkligen inte att ni lägger ner, Jag stannar alltid! :)

2013-01-31 | 19:17:44
URL: http://Gammelsaeter.devote.se
Postat av: Emma Cervin

Jag vet inte riktigt vad det är som har förändrats .. Jag tycker er blogg är skitbra och tycker ni skriver om roliga, vettiga saker. Vill absolut inte att er blogg ska läggas ner, för det är faktiskt min favorit blogg :') Hade dock gärna sett samma sak som den kommentaren över mig skrev, i era stall. + någon ny video när ni tränar :-D

2013-01-31 | 19:34:15
Postat av: Paulina

Eran blogg har alltid och är fortfarande min absolut favorit blogg.
Jag läser den ca 5 ggr från mobilen /dag och ca 2-4 ggr på datan /dag ,Haha
Men fortsätt som ni gjort hela tiden
Ca 2-3 inlägg /dag /person
Nya bilder på vad som helst,en Mongo bild på dej liksom :))
Skriva om varje ridpass även om du bara skrittar Barbacka 20 min .
Visa bilder på allt ni köper samma dag ,och fota allt då ,skriv inte "köpte strumor byxor schabrak och träns "
Liksom fota allt det då :))

As bra blogg !!!!:)

2013-01-31 | 22:38:29
Postat av: Julia Lundgren

Bilder på era tävlingsoutfits! Älskar inlägget som Sara precis la ut (med tävlingsseten). :)

2013-02-01 | 09:26:33
URL: http://julialundgren.com
Postat av: Josefine

Jag ser inga problem med dina inlägg det är som vanligt jättebra, dock så tror jag det är så många läsare ändå som gillar o läser dig o Sara dagligen utan o fälla kommentarer,,,,,,, hoppas ni forsätter o ni köra på, berätta om där du är nu, var är du ? du sover hos din klasskompis men vad gör du annars nu? kramar en trogen läsare...... :D

2013-02-01 | 19:11:18
Postat av: Anonym

Mer fina bilder. Bella i höstas la du ofta upp fina bilder på din nya ponny och Kiara, och Sara du lägger ju bara upp mobilbilder, ganska tråkiga. Så mer fina bilder tycker jag. Det piggar upp, annars en superblogg :)

2013-02-02 | 17:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0