Dyon Difference

Igår kom äntligen mit nya dyon difference hem till mig, bara en vecka försent. Vi beställde ju hem tränset under falsterbo eftersom vi inte kunde hitta ett endaste difference i brunt, storlek full och i hoppmodell där nere.. 
 
Ska bli intressant och se hur Brent reagerar med detta träns, kanske känner jag skillnad och kanske inte.. Jag hade ju även ett svart difference för några år sedan på Frankie och även lite på Chapella. Dock kände jag ingen större skillnad på dem, men då red jag endast med tränset på träningar och tävligar. Jag kanske skulle använt tränset oftare för att få en större effekt? I vilket fall ska det bli kul och testa har hört kompisar som känt superstor skillnad på sina hästar.
 
Någon utav er som har erfarenhet utav dyon difference, hur tycker och tänker ni kring tränset? :)
 
Några snabba bilder från igår kväll, bättre bilder kommer när jag provar det.
 
 
Kommentarer
Postat av: Julia Ekelund

Jag har ett som jag köpte för ca 2 år sedan till min ponny. Jag köpte det först och främst för att slippa trycket bakom öronen då han är väldigt känslig bakom öronen och hade spänningshuvudvärk. Svullnaden bakom öronen försvann och likaså spänningshuvudvärken. Men om det har haft någon annan effekt på just min ponny är jag osäker på. Men jag tycker det är ett superträns då det inte trycker bakom öronen och sidostyckena inte sitter så nära ögonen som det annars gör på ett vanligt träns :)

2013-07-25 | 12:49:51
URL: http://johnssonvsekelund.devote.se
Postat av: Julia

Det var snyggt iallafall! Måste kostat en del? :)

2013-07-26 | 16:09:14
URL: http://goldentex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0