Falsterbo // 10 Juli

Godkväll bloggen! Jag hade tänkt och uppdatera bloggen från mobilen under dagen, men det gick inte så bra.. Inne på falsterbo gick det varken gå ut på nätet, ringa eller smsa större delen utav dagen. Därför blev det ingen uppdatering som tänkt, men det kommer komma upp bilder med mera under kvällen och morgondagen istället. 
Dagen har varit bra med hyffsat bra väder, var dock väldigt svårt att få tag på tex Bella eftersom vi inte kunde nå varandra med hjälp utav mobilerna.. Men en stund fick vi träffats i alla fall!
 
Vi kom till falsterbo strax innan öppningen idag och redan efter 10 minuter där hade jag köpt något ;) Vi beställde även en sak som förhoppningsvis hinner komma innan tävlingen på torsdag nästa vecka, annars hittade jag inte något större på mässan. Såg ett fleece täcke som jag inte tackat nej till, vi tittade på detta täcke i scandiavium och det matchar dessutom mitt nya schabrak. Dock köpte vi aldrig täcket, jag måste inse att jag har nog med täcken hemma för tillfället, TYVÄRR!
 
Bjuder på några bilder från idag på Pepper till en början ♥
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0