Idag och imorgon

Godkväll bloggen, denna dag har verkligen gått i ett. Jobbade 09.00-18.0 idag och när jag väl kom hem efter sju var det bara att äta, rida och packa. Sedan finns det ju också en annan anledning till varför bloggen går lite på halvfart just nu (förändringar ska ske).

I vilket fall slutar jag tidigare från jobbet imorgon (17.00) och då blir jag upphämtad och färden mot Malmö börjar. Vi kommer gå på Falsterbo på onsdagen men vi är borta tisdag-torsdag och bor på ett hotell i Malmö. Därför har jag fått packa klart allt ikväll eftersom jag inte hinner det imorgon. Jag red även Brent och mamma Ådi så nu har jag pussat hejda på hästarna också eftersom jag inte kommer se dem på några dagar.

Jag kommer ha med mig både dator och kamera till Skåne, så jag ska nog kunna bjuda på lite rolig uppdatering. Kommer troligtvis ha med kameran in till Falsterbo med om det nu inte regnar det vill säga. Kommer även gå med Bella en del på onsdagen :D

Ville inte säga så mycket mer bara checka in här lite snabbt. Nästa gång jag uppdaterat här befinner jag mig nog i Skåne!

Bild från när Brent var hos hovslagaren idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0