Måndag

Godkväll bloggen! Jag har varit ledig idag och typiskt nog är det blåsigt och molnigt ute, men jag lyckas däremot jobba varje dag det är superfint väder och strålande sol ute.. Dagen har endast bestått utav ridning och umgåtts med min pojkvän som dock har åkt hem nu. 
 
Allt går bra med hästarna och på torsdag ska jag och Brent tävla, LÄNGTAR :D Ådi red jag en långtur på idag och jag blir lika förvånad varje gång över att han har blivit så tuff och cool. Inte alla 4åringar som man kan rida ut på helt själva utan några som helst problem. Brent blev tömkörd utav mamma en kortare tur. Imorgon går vi nog bort och hoppar båda hästarna i paddocken lite. 
 
Om en stund kommer ett inlägg om vad jag shoppade på falsterbo, något annat som ni skulle vilja läsa om? :D
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0