Måndag

Godmorgon bloggen! Nu är jag tillbaka från min lilla mini semester i Frillesås. Idag står jobb på schemat mellan 11-20.15, så nu sitter jag här ny duschad och ska om en stund bege mig mot bussen. Släppte även ut hästarna och mockade för en timme sedan. 
 
Mamma har ridit medans jag varit borta, dock hann jag rida i fredags innan jag åkte så mamma har ridit lördag och söndag (tror jag). Igår tränade hon Brent för vår dressyrtränare och det var väldigt många månader sedan sist vi tränade för henne. Det som är så kul är att även tränaren kände stor skillnad på Brent! Vår dressyrtränare brukar alltid hoppa upp och rida en stund och därför visste ju hon hur Brent var innan han blev behandlad. Men hon precis som jag känner stor skillnad på honom i ridningen nu efter han blivit behandlad vilket känns både skönt och kul!
 
Ska se om jag hinner göra några tidsinställda annars hörs vi ikväll!
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0