Måndag

Godmorgon allihopa! Vilken tur att jag gjorde några tidsinställda igår.. För när jag kom hem igår krånglade vårt internet. Därför kunde jag inte uppdatera något mer på kvällen.

Brent är i vilket fall mycket bättre i sitt ben nu, lite svullen kring såret bara. Därför kunde jag och mamma rida en liten tur igår på båda hästarna tillsammans. Jag red Brent med det nya tränset och mamma red Ådi. Det är svårt och utvärdera tränset efter en gång, men han kändes hyffsat bra. Ska rida med tränset fler dagar denna veckan så han vänjer sig och på söndag är det tävling igen.

Idag är det jobb som står på schemat igen mellan 12-20.15. Får se om jag rider när jag kommer hem eller om mamma motionerar någon.

tre mobilder från igår på Brent

 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0